Monday, September 20, 2010

ខ្ញុំជា​ប្រធាន​ល្អ​ដែរ​ទេ?

ហាស​ហា៎!​ មិន​ដែល​មាន​បុគ្គលិក​​ណា​ម្នាក់​សុខចិត្ត​លើក​មេដៃ​អោយ​អ្នក​ថា ​​Good​​​ Bossនោះ​ទេ​ប្រសិន​បើ​អ្នក​មិន​ដំឡើង​ឋានៈ​​​​​​​ដំ​ឡើង​ប្រាក់ខែ​​ រឺ​លើក​សរសើរ​ពួកគេ។ បាន​ន័យ​ថា​​សម្រាប់​បុគ្គលិក​ការ​ទទួល​បាន​ផល​ប្រយោជន៍​គឺ​ជា​បំណង​របស់​ ពួកគេ​ដូច្នេះ​និយមន័យ​ប្រធាន​ល្អ​​​ជា​ទូ​ទៅ​​មិន​មាន​ភាព​សុក្រឹត​​ទេ​នៅ​ ក្នុង​ការ​វិនិច្ឆ័យ​របស់​ពួកគេ។

អូ​ខេ​!ដូច្នេះ​អ្នក​អាច​វិនិច្ឆ័យ​ខ្លួនឯង​ថា​ជា​​ប្រធាន​ល្អ​បាន​ដោយ​ មិន​ចាំបាច់​ខ្វល់​ពី​ការ​វិនិច្ឆ័យ​របស់​មនុស្ស​​​ក្រោម​បង្គាប់​​ទាំង​នោះ ​ទេ ​តែ​ត្រូវ​មើល​លើ​លក្ខខ័ណ្ឌ​មួយ​ចំ​នួន​​ខាង​ក្រោម​នេះ៖


១ ការងារ​ជា​ក្រុម​ដំណើរ​ការ​ទៅ​ដោយ​រលូន​ដែរ​ទេ?

២ បញ្ហា​​​អសកម្ម​ត្រូវ​បាន​រក​ឃើញ​ហើយ​ដោះស្រាយ​រួមគ្នា​ដែរ​ទេ?

៣ អ្នក​​និង​​បុគ្គលិក​អាច​និយាយ​ជាមួយ​គ្នា​ដោយ​ចំហ​​ពី​អ្វី​​ដែល​គេ​មិន​ពេញចិត្ត​ដែរ​ទេ?

៤ បុគ្គលិក​​មាន​ការ​រីកចម្រើន​ផ្នែក​ជំនាញ​ដែរ​ទេ​​រយៈពេល​ដែល​រួម​ការងារ​ជា​មួយ​អ្នក?

៥ អ្នក​តែង​រក​វិធី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​ដែល​ប្រឈមមុខ​​ដោយ​អស់​សមត្ថភាព​ដែរ​ទេ?

៦ បុគ្គលិក​​ទទួល​ការ​ទិតៀន​​​អាជីព​ដោយ​ទៀងទាត់​និង​ដោយ​ចំពោះ​មុខ​ដែរ​ទេ?


៧ តើ​អ្នក​ទុក​រឿង​រ៉ាវ​បុគ្គល​នៅ​ក្រៅ​របង​ការិយាល័យ​ដែរ​ទេ?

៨ តើ​អ្នកជា​មនុស្ស​ស្ដាប់​ច្រើនជាង​និយាយ​ដែរ​ទេ?

៩ បុគ្គលិក​អ្នក​ចាកចេញ​លើស​ពី​៣០ភាគរយ​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ​ដែរ​ទេ?

១០ អ្នក​មាន​សម្ព័ន្ធ​ស្នេហា​ជាមួយ​បុគ្គលិក​ណា​ម្នាក់​ដែរ​ទេ?
ពិនិត្យ​មើល​ចំណុច​ទាំង​នេះ​អ្នក​អាច​​រក​ចម្លើយ​បាន​ដោយ​ខ្លួនឯង​ហើយ​ថា​តើ​អ្នក​ជា​ប្រធាន​របៀប​ណា?

No comments:

Post a Comment